Team

Maartje Verduyn

Maartje Verduijn

Sinds 2015 sta ik met veel plezier voor de klas, waar ik de meeste werkervaring heb opgedaan in de groepen 3, 4 en 5. Bewegend leren staat centraal in mijn lessen waardoor kinderen betrokken en enthousiast zijn. Ik heb ervaren dat de lesstof bij kinderen op deze manier beter blijft hangen en ze zelf niet in de gaten hebben hoe hard zij groeien! Ze hebben ook nog eens veel plezier, daar krijg ik energie van!

Naast mijn leerkracht bevoegdheid heb ik ook een onderwijskundige achtergrond. Ik ben toe aan een nieuwe uitdaging en heb zin om het leerproces van kinderen met Chill leren te bevorderen!

Nicole Kroeze

Ik ben moeder van drie kinderen en woon in Alphen aan den Rijn. Met mijn 20 jaar onderwijservaring in zowel het regulier als particulier onderwijs heb ik weer een nieuwe uitdaging gevonden met Chill leren. Op individueel niveau begeleid ik al langer kinderen. Het is super leuk om met Chill leren nu kleine groepjes te begeleiden. Ik word ontzettend blij om kinderen te zien groeien, niet alleen cognitief, maar ook sociaal-emotioneel.

Het is erg leuk om met Maartje samen te werken. We hebben allebei een grote passie voor het vak en vullen elkaar prachtig aan.

Nicole Kroeze
AM website

Anne-Marije van Leijden

Mijn naam is Anne-Marije. Ik ben getrouwd, heb een dochter en ben gek op dieren.
Ik heb ruim 20 jaar ervaring in het basisonderwijs. Als leerkracht voor de groepen 1-2, 3 en 4. Naast ervaring als groepsleerkracht heb ik ook ervaring met het begeleiden van kleine groepjes en individuele kinderen. Ook heb ik kinderen begeleid met een eigen leerlijn voor rekenen. Daardoor is mijn interesse in het vakgebied rekenen ontstaan en heb ik de opleiding  Coach rekenonderwijs en dyscalculie gevolgd en afgerond.

Na zo lang in het reguliere basisonderwijs werkzaam geweest te zijn was ik toe aan een nieuwe uitdaging. Die heb ik gevonden bij Chill leren! Het werken met groepjes kinderen en het individueel begeleiden van kinderen geeft mij veel energie. Ik word er blij van om de kinderen te zien groeien en onderdeel te mogen zijn van hun leerproces!